فلورنتینو پرز: در های باشگاه همیشه برای رائول باز است؛ به دنبال رویس نیستیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در های باشگاه همیشه برای رائول باز است؛ به دنبال رویس نیستیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در های باشگاه همیشه برای رائول باز است؛ به دنبال رویس نیستیم

طرفداری- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که اکنون همراه با تیم در مراکش به سر می برد، مصاحبه ای با رادیو El Larguero انجام داده است.

اعتـماد: "ما هرگز اعتماد به نفس بیش از اندازه نداشته ایم؛ با اینحال تجربه زیادی داریم. در حال حاضر 21 پیروزی متوالی کسب کرده ایم. هر حریفی می خواهد آن تیمی باشد که روند ما را متوقف می کند. همه ما با انگیزه هستیم و هواداران خوشحال اند. مربی با بازیکنان مثل یک خانواده رفتار می کند. این دوره فوق العاده ای است و من فقط امیدوارم که طولانی تر باشد."

ژابی و دی ماریا: "ما کاری که باید را انجام دادیم. من دوست دارم که در مورد خوبی های افراد صحبت کنم. دی ماریا جدا شد چون خودش می خواست که برود. ژابی با توجه به سنش در مورد آینده تعمق کرد، او 33 ساله بود و بازنشستگی در رئال مادرید سخت است. پیشنهاد بهتر برای او پذیرفته شد. رائول هم حرکت مشابهی انجام داد و ما هیچ مشکلی با آن نداشتیم. کروس به این خاطر آمد که خدیرا نخواست تمدید کند و وضعیت به وجود آمده برای هامس و دی ماریا نیز یکسان بود."

رائـول: "هر زمان که او به زمین تمرینی ما بیاید، فرصت صحبت کردن با هم را به دست می آوریم. هر بازیکن قدیمی که نقشی کلیدی در باشگاه ایفا کرده اند، درها را به روی خود باز می بینند. او تازه قراردادی با نیویورک کاسموس امضاء کرده است و خانواده اش مصمم هستند تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و او می خواهد با جزئیات داخلی نحوه اداره کردن یک باشگاه فوتبال آشنا شود. او می داند که بعد از بازنشستگی، درهای اینجا به رویش باز خواهند بود. من از او خواستم و مطمئنم که می خواهد مربی شود."

رامـوس: "من هرگز در رابطه با مسئله تمدید قراردادش مشکلی نداشته ام. آنها می گویند که او بازیکن مورد علاقه من است... او پیراهن های زیادی برای من امضاء کرده است."

کاسیاس: "من همیشه رابطه خوبی با کاسیاس داشته ام. فقط به خاطر مصدومیت او بود که ما مجبور به خرید دیگو لوپز شده بودیم."

بهترین تیمی که شما تابه حال داشته اید: "من اولین تیم را هم دوست داشتم. این ترکیب جوان تری است و سازماندهی بیشتری دارد. مشکل باشگاه این بود که جدا از داشتن بازیکنانی صرفاً خوب، حالا ما بازیکنانی داریم که تیم را سازمان یافته تر می کنند که در تضاد با دوره کهکشانی ها است. کاماچو جدا شد چون احساس می کرد که از آنچه که برای هدایت آن تیم ضروری بود، برخوردار نیست. این چیزی است که او به من گفت."

اولـترا ها (هواداران افراطی): "زمانی که من رئیس باشگاه شدم، سکان باشگاهی را به عهده گرفتم که به بازی جوانمردانه ارزش قائل بود و نمی خواست با خشونت همراهی کند. اولین کاری که من در سال 2000 انجام دادم، این بود که پیشنهاد ریاست افتخاری باشگاه را به آلفردو دی استفانو ارائه کردم. دومین کاری که کردم، حذف فنس های پیرامون ورزشگاه بود. ممطئن نیستم که چنین اقداماتی در بروکسل یا انگلستان نیز عامل محرک می بود. در آن زمان اولترا ها در گوشه حضور داشتند بنابراین ما آنها را به جایگاه پشت دروزاه منتقل کردیم، پشت یک دیوار پرسپکس. زمانی که ترس از انفجار بمب وجود داشت، کل ورزشگاه بدون سر و صدا خالی شد."

باشگاه به اولترا ها کمک می کند: "آنها هرگز جزو برنامه های تجاری نبودند. آنها هیچوقت درگیر جنبه های مالی باشگاه نمی شدند، هرگز. از سال 2000 تا 2013 حتی یک حادثه نیز وجود نداشت. هرکس می تواند هر داستانی که دوست دارد بگوید. من از شر حصار ها و مانع ها خلاص شدم و هیچ مشکلی نبود. سال گذشته تلاش هایی برای حفظ قدرت گروه وجود داشت و حتی از چاقو نیز استفاده کردند، که برای من پنج دقیقه به طول انجامید. این تشویقم کرد تا تعریف جدیدی از هواداران پرشور بیابم که عاری از افراطیون و اولتراها باشد. این گروه جدید در حال حاضر ردیف های دوم و سوم ورزشگاه را به خود اختصاص داده اند.

من در زمان های خوب و بد رئیس باشگاه رئال مادرید بوده ام. من در مقابل گروه های خشونت آمیز هیچ تحملی ندارم، و کاملاً از تلاش های LFP و CSD که برای ریشه کن کردن این مشکلات با یکدیگر همکاری می کنند، حمایت می کنم. می توانم به شما اطمینان دهم که هیچ نوع خشونتی در برنابئو وجود ندارد. ما از شر آنها خلاص شده ایم. آیا آنها ما را تهدید کرده اند، بله، آیا سعی در اعمال فشار بر روی ما داشته اند، بله. اما تا زمانی که من رئیس باشگاه هستم دیگر شاهد هیچ نوع خشونتی نخواهیم بود. این افردا بزهکاران هستند و نباید در زمین فوتبال باشند و باید در جای دیگری باشند."

توهین هایی که هنگام بازی اتلتیک در برنابئو وجود داشت: "هر بار که اتلتیک در ورزشگاه ما به میدان می رود هواداران به طور مرتب آنها را تشویق می کنند. شاید افراد کمی باشند که چنین احترامی را نشان نمی دهند... وقتی من در مورد حوادث خشونت آمیز صحبت می کنم، به اتفاقاتی که چند هفته قبل در مادرید رخ داد، اشاره دارم. چاقو ها بیرون آمدند و اخراج پنج دقیقه به طول انجامید. چنین اتفاقی دیگر هیچوقت رخ نخواهد داد. توهین های مردم نیز خوب نیستند. ما باید همه زمینه ها را آنالیز کنیم. این مرا عصبانی می کند که رسانه هایی خاص این حوادث را پوشش می دهند و روزنامه نگارانی از اینکه با این گروه های افراطی کوچک عکس می گیرند، خوشحال می شوند. این خوب نیست و نشریات معتبر نباید به این حرکات افراطی پروبال بدهند و در این زمینه کاملا محکم هستیم."

رویـس: "من و رئیس بروسیا دورتموند دوستان خوبی هستیم. ما به دنبال رویس نیستیم، و مثل تمدید قرارداد ها در مورد بازسازی نیز صحبت نمی کنیم."

آنچلوتی، بهترین مربی شما: "من برای او دل بوسکه احترام و محبت یکسانی قائل هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.